تحقق رویایی سرخ

0
423

شاگردان برانکو با حذف السد، دو قدم تا پایان شاهکار در این فصل و بالا بردن جام در لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارند.

پرسپولیس بعد از برد شگفت‌انگیز برابر الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف تیمی که فصل گذشته در تمام مسابقات لیگ و حذفی قطر به مقام قهرمانی رسیده بود، سه هفته قبل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها فوق‌العاده ظاهر شد و با عملکرد غیر منتظره در استادیوم جاسم بن حمد توانست تیم السد را با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی شکست دهد تا شانس زیادی برای فینالیسست شدن در این رقابت‌ها پیدا کند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امشب هم با وجود اینکه نیمه اول دیدار مقابل السد را با گلی که بغداد بونجاح در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند، با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشتند ولی موفق شدند چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی ارسال گادوین منشا و شوت تمام کننده سیامک نعمتی گل تساوی را بزنند تا امیدشان برای فینالیست شدن بیشتر شود.

پس از گل تساوی، پرسپولیس باز هم موقعیت گلزنی داشت که جدی‌ترین آن را علی علیپور تبدیل به گل نکرد ولی در آن سوی میدان السد قطر فرصت‌های خطرناک‌تری به ویژه در دقایق پایانی به دست آورد ولی عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس و عکس‌العمل فوق‌العاده‌ای که علیرضا بیرانوند روی ضربه سر ژاوی داشت، موجب شد تا سرخ پوشان با حمایت ۸۰ هزار نفری تماشاگران‌شان به تساوی یک بر یک برسند و با پیروزی ۲ بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت، راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

پرسپولیس با نتیجه‌ای که برابر ستاره‌های السد به دست آورد و موجب حذف این تیم قطری شد، پس از ۸ سال دوباره یک تیم ایرانی را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و حالا باید منتظر دو بازی در دیدار نهایی این رقابت‌ها باشد.

شاگردان برانکو روز دوازدهم آبان ماه مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خوهند کرد و یک هفته بعد در ورزشگاه آزادی از حریف خود میزبانی می‌کنند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید