بیرو به بازی می‌رسد/ چطوری کریس؟

0
74

روند آماده‌سازی علیرضا بیرانوند برخلاف پیش‌بینی‌ها مثبت پیش می‌رود و کادرفنی نیز امیدوار به حضور او در جدال با النصر عربستان است.

به گزارش مشتلق علیرضا بیرانوند که در اردوهای تیم ملی طی چند وقت اخیر با مصدومیت‌های عجیب و سریالی مواجه شده، با پیگیری روند درمانی‌اش اکنون با شانس بالای ۹۹ درصد برای حضور در جدال با النصر عربستان مواجه شده است.

سریال مصدومیت‌های او از جدال با انگلیس و طی برخوردی که با مجید حسینی داشت استارت خورد و در ادامه نیز در اتفاقی دردناک در فینال کافا مقابل ازبکستان نیز از ناحیه فک دچار آسیب جدی شد. بیرانوند در هر دو مرحله اما توانست خود را خیلی زود به بازی‌ها برساند و در جام جهانی در سومین جدال تیم ملی برابر آمریکا به میدان رفت و بعد از مصدومیت در تاشکند نیز علیرغم شایعاتی که در خصوص از دست دادن جدال‌های ابتدایی لیگ در ترکیب پرسپولیس شکل گرفته بود، به میدان رفت و توانسته طی چهار بازی سه کلین شیت به نام خود کند. او اینبار نیز در جدال با بلغارستان دچار مصدومیت شد تا شوک بزرگی به پرسپولیسی که دروازه‌بان دوم نامداری در اختیار ندارد و خود را مهیای جدال تاریخی با النصر که کریس رونالدو را در ترکیب دارد، آماده می‌کند وارد شود.

ورزش سه نوشت: شماره یک مورد اعتماد کادرفنی و پرسپولیسی‌ها هرچند از وضعیت نگران کننده و شرایط بدنی خود خبر داده اما پیگیری‌ها از برخی پزشکان صاحبنام که تجربه کار در تیم‌های ورزشی و باشگاهی را در کارنامه دارند، با بررسی تصاویری که دروازه‌بان پرسپولیس از خود منتشر کرده، مدعی شده‌اند که احتمال حضور او در این جدال حساس به بالاترین حد خود رسیده و از سوی دیگر به واسطه نوع و ناحیه مصدومیت و پست این بازیکن، او قادر خواهد بود با تدابیر پزشکی شانس صد درصدی بازی در این جدال را به دست بیاورد تا نگرانی بزرگ هواداران را به این شکل بهبود بخشد.

حضور علیرضا بیرانوند در جدال با النصر به واسطه تجربه تقابل موفقی که این دروازه‌بان برابر کریس رونالدو در جام جهانی روسیه با گرفتن پنالتی کاپیتان پرتغالی‌ها ثبت کرده، یکی از فریم‌های هیجان انگیز و روحیه بخش برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود. جایی که او پیش از این رقابت‌ها کری جالبی را با کاپیتان پرتغال که انتظار می‌رفت روز موفقی را برابر ایران پشت سر بگذارد، استارت زده و با جمله “چطوری کریس” به استقبال وی رفت و در نهایت پنالتی وی را هم گرفت.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید