آدرین، خوشحال‌ترین نوجوان ایرانی

0
75
کودک ایرانی که ویدیوی گریه‌های او برای دیدار با رونالدو وایرال شده بود، به آرزویش رسید.

به گزارش مشتلق ، از زمان همگروهی  تیم رونالدو با پرسپولیس ایران، بسیاری از علاقه‌مندان به فوق ستاره پرتغالی آرزوی دیدار و ملاقات با وی را داشتند. رونالدو برای نخستین بار وارد ایران شد و طبیعی بود که حضور او در پایتخت، با استقبال گسترده‌ای همراه شود.

در میان صف طویل افرادی که خواستار دیدار رونالدو بودند، ویدیوهای کودکی به نام آدرین بیش از سایرین در فضای مجازی وایرال شد. کودکی که با لحنی شیرین بابت اینکه نتوانسته است با اسطوره‌اش دیدار کند، اشک می‌ریخت.

سرانجام و پس از تلاش‌های فراوان، آدرین توانست به محل اقامت النصر و اتاق فوق ستاره پرتغالی راه پیدا کند و به آرزویش برسد. نکته جالب این است که صفحه رسمی النصر در توئیتر، این ویدیو را منتشر کرده که در آن، کودک هوادار کریستیانو به یکی از آرزوهای بزرگ زندگی‌اش می‌رسد.

1927292

از نکات قابل توجه در این ویدیو، برخورد گرم رونالدو با آدرین است که به نظر می‌رسد این کودک هنوز در شوک دیدار با فوق ستاره پرتغالی به سر می‌برد و باور ندارد در حال دست دادن و در آغوش گرفتن یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال است.

1927291

در پایان این ویدیو نیز و پس از آنکه آدرین خوشحالی معروف Siuuu اسطوره‌اش را انجام می‌دهد، یک پیراهن یادگاری النصر با امضای رونالدو را دریافت می‌کند. حرکت زیبایی که توسط اعضای تیم النصر صورت گرفت و جای تقدیر و تشکر دارد.

1927294

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید