سیامند باز هم طلایی شد

0
699

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان با درخشش دوباره سیامند رحمان و پایان کار کاروان ایران با کسب ۷ مدال ادامه یافت.

به گزارش مشتلق، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان در شهر نور سلطان در کشور قزاقستان پیگیری شد.

 			 				 					«سیامند رحمان» به راحتی آب خوردن طلا گرفت

 وزنه‌برداران در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم با حریفان رقابت کردند که در بین آنها سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی از ایران حضور داشتند.

تسنیم نوشت سیامند رحمان به عنوان قوی‌ترین ورزشکار معلول دنیا در نخستین تلاش به راحتی وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را با ثبت سه چراغ سفید بالای سر برد و در تلاش دوم به راحتی وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی را مهار کرد . سیامند با توجه به اینکه قهرمانی‌اش مسجل شده بود، از تلاش سوم انصراف داد و با همان رکورد ۲۶۵ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید.

در همین دسته منصور پورمیرزایی در تلاش اول در مهار صحیح وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش دوم همین وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کرد. وی در تلاش سوم اقدام به مهار صحیح وزنه ۲۵۱ کیلوگرمی کرد که در این کار موفق نبود تا با رکورد ۲۳۶ کیلوگرمی و کسب مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان بدهد.

در روز پایانی این مسابقات، مسابقات میکس تیمی برگزار می‌شود که ایران در آن شرکت نمی‌کند. بدین ترتیب کاروان کشورمان در این دوره از مسابقات به سه مدال طلا توسط روح‌الله رستمی، حامد صلحی‌پور و سیامند رحمان، سه نقره توسط منصور پورمیرزایی، علی‌اکبر غریب‌شی و نادر مرادی و یک برنز توسط امیر جعفری دست یافت و پس از چین و نیجریه در رده سوم مسابقات قرار گرفت.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید