جزئیات شلیک به شاسکول

0
9

یکی از اشرار جنوب پایتخت معروف به شاسکول که بارها به خاطر شرارت‌هایش در محل چرخانده شده بود، درحالی که سوار بر سانتافه خود بود هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش مشتلق، شامگاه پانزدهم فروردین‌ماه ساکنانی خیابانی در جنوب پایتخت صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدند و پلیس را خبر کردند. طولی نکشید که قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مردی جوان که پشت فرمان خودروی سانتافه بود مواجه شدند.

او از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش‌های سطح یک منطقه‌ای در جنوب تهران بوده است. او ۳۴ ساله و معروف به شاسکول بود. این مرد شرور بارها به خاطر جرایم و شرارت‌هایش بارها در محل چرخانده شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی شب حادثه سوار بر سانتافه خود بوده و قصد داشته به خانه مادرش برود و سری به او بزند.

وی زمانی که به مقابل خانه مادرش رسیده هدف حمله قاتلانش قرار گرفته بود. آنها سوار بر خودرویی بودند که به خودروی مقتول نزدیک شده و یکی از آنها با اسلحه کلت، سر وی را هدف قرار داده و شلیک کرد. عاملان جنایت پس از قتل فرار کردند.

تحقیقات نشان داد که شاسکول با افراد زیادید اختلاف و درگیری داشته است. او خودش را گنده لات محل می دانسته و اغلب بر سر قدرت نمایی با افرادی درگیری داشته و مدام با آنها کل کل می‌کرده است. حالا تیم جنایی تحقیقات خود را آغاز کرده اند تا به زودی عاملان این قتل مسلحانه را شناسایی و دستگیر کنند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید