نامگذاری کاروان تیم ملی مچ‌اندازی ایران به نام شهید طهرانی‌مقدم

0
22
با حضور رییس فدراسیون بدنسازی در منزل شهید حسن طهرانی مقدم، کاروان تیم ملی مچ اندازی ایران در مسابقات آسیایی به نام ایشان نامگذاری شد.
به گزارش مشتلق، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همزمان با شب شهادت امام علی(ع) با حضور در منزل شهیدان حسن و علی طهرانی مقدم، با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.
فارس نوشت: در جریان این دیدار رییس فدراسیون بدنسازی گفت: ما طی سال های گذشته تیم های ملی خود را به نام شهدا نامگذاری کردیم و برکت نام شهدا هم به موفقیت ورزشکاران ایرانی در سطح آسیا و جهان منجر شد. اوج این کار هم در مسابقات جهانی پرورش اندام بود که ملی پوشان با حضور مادر شهیدان خالقی پور بدرقه شدند و در نهایت هم کاپ قهرمانی را به ایشان اهدا کردیم. حالا هم در اینجا حاضر شدیم تا از شما رخصت بگیریم و بتوانیم کاروان تیم های ملی مچ اندازی مردان و زنان ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، به نام شهید حسن طهرانی مقدم نامگذاری کنیم.
محمد طهرانی مقدم، برادر شهیدان طهرانی مقدم با ذکر خاطراتی از ایشان گفت: خوشحالیم که یاد شهیدان طهرانی مقدم در میان جامعه ورزش زنده است. شهید حسن طهرانی مقدم هم علاقه زیادی به ورزش داشتند و حتی مدتی به عنوان مدیرعامل تیم صباباتری فعالیت کردند. ایشان همیشه تاکید به ورزش داشتند و رییس هیات کوهنوردی سپاه هم‌ بودند. الان هم باعث خوشحالی ماست که کاروان ایران با نام ایشان در مسابقات آسیایی شرکت کند.
 در پایان این دیدار از سوی رییس فدراسیون نشان افتخار به برادر شهیدان طهرانی مقدم اهدا و محمد طهرانی مقدم به عنوان سرپرست معنوی کاروان مچ اندازی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید