درمان تکمیلی محمد طاها، نوجوان فداکار شیرازی

0
67

فریده رنجبر مادر محمد طاها آرمند نوجوان فداکاری که در جریان وقوع آتش سوزی در یک خودرو ون در سال ۱۳۹۹ جان چهار کودک را نجات داد گفت که قرار است بر روی صورت فرزندش درمان لیزری انجام شود.

به گزارشمشتلق، وی، در گفت و گو با ایرنا، ضمن قدردانی از حمایت های رئیس جمهور و دستور ویژه وی برای ادامه درمان محمد طاها افزود: هم اینک نیز به همراه محمد طاها و پدرش در یکی از هتل های تهران مستقر هستیم و فردا برای انجام این عمل لیزری به بیمارستان مراجعه خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین پزشکان به ما اعلام کرده اند که اوایل دیماه امسال بر روی صورت محمد طاها عمل جراحی پلاستیک انجام خواهند داد.

خانم رنجبر افزود: با توجه به اینکه محمد طاها علاوه بر صورت از ناحیه دست نیز دچار سوختگی شده، برای او یک دستکش مخصوص نیز سفارش داده شده که ظرف ۱۰ روز آینده در اختیار فرزندم قرار خواهد گرفت.

وی، با اشاره به واریز مبلغ یک میلیارد ریال به حساب پدر محمد طاها برای کمک به درمان فرزندشان گفت: همچنین امیدواریم که با مساعدت مسئولان قولی که مبنی بر واگذاری یک واحد آپارتمان با شرایط ویژه به محمد طاها داده شده محقق شود.

محمد طاها آرمند به هنگام دور دوم سفر رییس جمهور به فارس در نامه‌ای به آیت الله رئیسی درخواست یک دوچرخه کرد. هدیه رییس جمهور روز سه شنبه هفته گذشته به این نوجوان فداکار اهدا شد.

ماجرای فداکاری محمد طاها به سال ۱۳۹۹ باز می گردد آنجا که محمدطاها و دوستانش در یک خودرو ون درحال بازی بودند که این خودرو دچار حریق می شود.

محمد طاها که به همراه پسر همسایه، برادر، پسر دایی و دخترعمه دوساله در خودرو ون مشغول بازی بودند در این آتش گرفتار می شوند اما محمد طاها با شجاعت جان چهار نفر از کودکان را نجات می دهد و خودش نیز دچار سوختگی می شود.

صفاشهر مرکز خرم‌بید در استان فارس است که در فاصله ۱۷۸ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید