متهم چهارم قتل چگونه بازداشت شد؟

0
57

گفته می‌شود یکی از متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش مردی باغبان است، اما او کیست و چه ارتباطی با مقتولان داشت؟ متهم چهارم این پرونده چگونه دستگیر شد؟

به گزارش مشتلق، اعتماد آنلاین نوشت: روز گذشته پلیس اعلام کرد ساعاتی قبل از بازسازی صحنه جرم چهارمین متهم را که در صحنه قتل داریوش مهرجویی حضور داشت و آلات قتاله و موبایل و طلاهای همسر مهرجویی همراهش بوده بازداشت کرده است؛ اما این متهم کیست و چگونه دستگیر شد؟

بعد از اینکه پلیس مختصات تلفن همراه و محدوده تقریبی حضور چهارمین متهم را به دست آورد، برای اینکه به طور دقیق محل حضور او را ردزنی کند از شهروندی که با این متهم و همچنین مهرجویی آشنایی داشت، کمک گرفت.

این شهروند که خود از باغداران قدیمی منطقه است با متهم تماس گرفت و با به کار بردن اصطلاحات باغداری و چاه‌کنی از متهم خواست برایش در باغ چاه بکند.

مرد باغدار چنان حرفه‌ای با متهم که چاه‌کن است صحبت کرد که توانست او را قانع کند و با هم قرار گذاشتند. این در حالی است که مرد باغدار با ماموران به طور کامل هماهنگ بود. این‌گونه بود که متهم محل حضورش را به مرد باغدار گفت و پس از آن ماموران بالای سر او حاضر شدند و وی را بازداشت کردند.

بعد از این بازداشت، پلیس محل اقامت متهم را بازرسی و دو تلفن همراه وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی، مقداری طلا و آلات قتاله را پیدا و ضبط کرد.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار سایت جنایی به دست آورده است مردی که به عنوان باغبان داریوش مهرجویی معرفی شده باغبان او نبوده، بلکه باغبان صاحب قبلی خانه باغ داریوش مهرجویی بوده و با مختصات دقیق خانه آشنایی داشته است.

این اطلاعات از سوی یکی از شهروندان که از همسایه‌های داریوش مهرجویی است در اختیار خبرنگار سایت جنایی قرار گرفته است. او گفته: ما دو نفر از متهمان را بعد از دستگیری شناسایی کردیم، همین که به محل آوردن‌شان مردم آن‌ها را شناختند. این‌ها از بچگی اینجا بودند و ما همگی آن‌ها می‌شناختیم.

نزدیکان داریوش مهرجویی در صحبت‌های غیر رسمی گفته‌اند داریوش مهرجویی و همسرش باغبان یا کارگر استخدام شده و رسمی نداشتند. البته افرادی برای کمک در نگهداری از باغ به خانه آن‌ها رفت و آمد می‌کردند.

هرچند نحوه قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بازسازی و این گره در پرونده باز شده است، اما طبق گفته سخنگوی فراجا احتمال دارد هنوز مظنونانی وجود داشته باشند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید