دستگیری دلالان ارز در خیابان کریم‌خان

0
52

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج فعال غیرمجاز خرید و فروش ارز و کشف ۳۷ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از این افراد خبر داد.

به گزارش مشتلق، سرهنگ هدایت بهرامی گفت:‌ به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده پل کریم‌خان تهران اقدام به خرید و فروش ارز غیر مجاز کرده‌اند، تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، گفت: نتایج تحقیقات و بررسی‌های ماموران نشان داد که گزارش واصله صحت دارد. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد و چند تیم از ماموران به محل پاتوق متهمان اعزام شدند.

بهرامی با بیان اینکه ماموران در جریان در یک عملیات منسجم پلیسی پنج فعال غیرمجاز خرید و فروش ارز را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت:ماموران در این عملیات پلیسی۵۷ هزار و ۴۳۹ واحد دلار، ۱۳ هزار و ۹۴۰ واحد یورو و ۳۰ هزار و ۲۰ واحد سایر ارزها را کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را ۳۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید