منتظر جشن صعود در استادیوم ملی تایلند

0
106

تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی راهی تایلند شده است.

به گزارش مشتلق، تیم نوجوانان ایران که آخرین تدارکش برای حضور شایسته در این رقابت ها انجام دو بازی دوستانه با عربستان در امارات بوده در حالی راهی شهر بانکوک شده است که حسین عبدی سرمربی تیم از صعود به جام جهانی خیلی امیدوارانه حرف زده است. او گفت؛ اگر مشکلی خاصی رخ ندهد، تیم نوجوانان ایران با شایستگی به عنوان یکی از چهار سهمیه فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی نوجوانان به فیفا معرفی می‌شود.

دیدارهای نوجوانان در مرحله گروهی با بازی با افغانستان آغاز می‌شود. این بازی به روی کاغذ ساده‌ترین بازی تیم نوجوانان ایران است. البته که دست‌کم گرفتن حریف در این بازی به ضرر ایران تمام می‌شود. نوجوانان ایرانی با کسب سه امتیاز این دیدار می‌توانند، امیدوارانه دوشنبه آینده در استادیوم ملی تایلند به مصاف قطر بروند و اگر پیروزی دوم در این بازی تکرار شود، چه بسا صعود از مرحله گروهی پیش از بازی سوم قطعی شود. ایران در آخرین بازی و سخت‌ترین بازی گروهی پنج‌شنبه آینده مصاف با کره جنوبی را تجربه می‌کند.

ورزش ۳ نوشت: جام ملت‌های نوجوانان آسیا و انتخابی جام‌جهانی با حضور ۱۶ تیم و در ۴ گروه ۴ تیمی در تایلند آغاز می‌شود. در پایان مرحله گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی یک چهارم نهایی می‌شوند و تیم‌های پیروز در مرحله یک چهارم نهایی جواز صعود به جام جهانی را به دست می‌آورند. این بازی‌ها به صورت حذفی تا مشخص شدن چهره دو تیم فینالیست ادامه می‌یابد و تیم‌های بازنده در مرحله نیمه نهایی مشترکا سوم می‌شوند. این بازی‌ها مسابقه رده‌بندی نخواهد داشت. نگاهی خواهیم داشت به برنامه بازی های تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی مسابقات:

جمعه ۲۶ خرداد 
۱۷:۳۰ ایران – افغانستان (استادیوم راجامانگالا)

دوشنبه ۲۹خرداد 
۱۷:۳۰ ایران – قطر (استادیوم راجامانگالا)

پنج شنبه ۱ تیر 
۱۷:۳۰ ایران – کره جنوبی (استادیوم لئو)

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید