۲۳حلقه چاه غیرمجاز در کاشان پر شد

0
1171

مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: ۲۳ حلقه چاه غیرمجاز در سال جاری در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه شده است.

به گزارش مشتلق به نقل از مهر، محمدرضا نرجسیان با بیان اینکه چاه‌های غیرمجاز شناسایی شده در بخش خدمات و کشاورزی بوده است، اظهار داشت: تاکنون درمجموع ۶۱ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان کاشان پر و مسدود المنفعه شده است. وی از نصب ۵۵ دستگاه کنتور حجمی هوشمند در سال ۱۳۹۹ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: تاکنون ۴۳۴ دستگاه کنتور هوشمند آب برروی چاه‌های این شهرستان نصب شده است و برنامه نصب کنتورهای هوشمند حجمی همچنان ادامه دارد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان درباره رودخانه‌های این شهرستان، ابراز داشت: درسال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ آزادسازی سراسری رودخانه جاده قمصر- لتحر به طول ۴ کیلومتر و به مساحت یکصد وبیست هزار متر مربع انجام شده است. نرجسیان با اشاره به عملیات نقشه برداری رودخانه مشهد اردهال به طول ۱۰ کیلومتر، افزود: ۲ کیلومتر از رودخانه اردهال دارای طرح ساماندهی بوده و ۳۰۰ متر آن لایروبی شده است. وی اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر از رودخانه‌های کاشان میله گذاری و دیواره چینی رودخانه مرق به طول ۸۰۰ متر انجام شد و یک کیلومتر از رودخانه سوک چم کاشان نیز لایروبی شد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: شهروندان کاشانی در صورت مشاهده چاه‌های غیرمجاز و سایر تخلفات در حوزه منابع آب می‌توانند گزارش‌های خود را به سامانه تلفنی حفاظت منابع آب به شماره ۳۸۴۸ به صورت شبانه روزی گزارش کنند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید