بازداشت حیوان‌آزار بوشهری

0
694

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بازداشت جوان حیوان‌آزار خبر داد و گفت: متهم برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.

به گزارش مشتلق به نقل از ایسنا، علی حسن‌پور خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش اداره محیط زیست بوشهر علیه شخصی که در یکی از مناطق شهر اقدام به حیوان‌آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، متهم امروز پس از ارجاع موضوع به بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.

در ساعات گذشته، فیلم یک مورد حیوان‌آزاری بسیار دلخراش در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که افکار عمومی را به شدت مشوش کرده به گونه‌ای که کاربران مصرانه خواستار محاکمه عامل این حیوان‌آزاری هستند.

در این فیلم که در حوالی روستای چاهکوتاه نزدیک بوشهر ضبط شده است، فرد متخلف یک سگ ماده را تا گردن زیر خاک دفن کرده و بارها با موتور از روی سر حیوان نگون‌بخت رد می‌شود. زوزه‌های دلخراش سگ وقتی چرخ موتور از روی سرش می‌گذرد دل هر بیننده را به درد می‌آورد. این حیوان‌آزاری بیمارگونه به همین جا ختم نمی‌شود و متخلف که جوانی ۱۷ ساله است، علاوه بر آزار ماده‌سگ ۵ توله او را زنده‌به‌گور می‌کند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید