معاون فرهنگی شهردار مشهد، توهین کرد استعفا داد و برکنار شد

0
802

در پی رویداد عجیب رقم خورده در نشست خبری شهردار مشهد، معاون فرهنگی شهردار که به خبرنگاران توهین کرده بود از کارش عذرخواهی کرد و کنار رفت.

به گزارش مشتلق، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد با اعلام عذرخواهی دوباره بابت اتفاق رقم خورده در دومین نشست خبری اش با اصحاب رسانه گفت: در خصوص آنچه روز گذشته روی داد لازم است سه نکته مهم را یادآور شوم که مهم ترین آنها، عذرخواهی دوباره از اصحاب رسانه است.
وی  افزود: همان گونه که روز گذشته هم تاکید کردم، مسئولیت اتفاقاتی که در زیرمجموعه ام رخ می دهد را می‌پذیرم و بار دیگر از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. البته معاون بنده نیز دیروز طی بیانیه ای عذرخواهی کرده و سپس استعفایشان را به بنده دادند که با توجه به پایان وقت اداری در خصوص آن تصمیم گیری نشد.
جوان ترین شهردار کلانشهرهای کشورمان در ادامه گفت: ما نسلی هستیم که کمتر شاهد عذرخواهی مسئولان در پی قبول مسئولیت شان در مواقع مختلف بوده ایم و از این رو، عذرخواهی معاون بنده و شجاعت ایشان در پذیرش خطا به عقیده بنده با ارزش است و از این رو استعفا را تا پیش از دیدار و گفت و گو با ایشان نپذیرفتم.
وی با اعلام خبر پذیرش استعفای معاون فرهنگی اش، گفت: با توجه به نزدیک بودن به ایام کرامت،‌انشاالله به سرعت فردی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی انتخاب می کنیم تا امور به نحو احسن پیگیری شده و کاری روی زمین نماند.
کلائی در ادامه گفت: دومین نکته ای که می بایست یادآوری کنم، تاکید بر شفافیت و صداقت است که به نظر بنده باید برایش هزینه داد تا رویه شود. نمی شود از شفافیت و صداقت گفت و هزینه هایش را نپذیرفت. اتفاقی که افتاد هزینه همین شفافیت بود و امیدوارم این نکته مدنظر قرار گیرد.
شهردار مشهد مقدس، سومین نکته مدنظرش را این گونه تشریح کرد: امیدواریم در نتیجه مسائل رقم خورده، جامعه رسانه ای دریافته باشد که می تواند روی شهر مشهد به عنوان شهری که مدیرانش پاسخگو هستند و تلاش می کنند گفتمان جدیدی را دایر کنند، حساب کنند و بدانند این امر زمان بر است. بار دیگر از خبرنگاران و اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید