اتمام گازرسانی به تمام شهرهای ایران

0
183

به گزارش مشتلق‌نیوز به نقل از ایلنا، مجید چگنی در جریان بازدید از ساختمان اداری جدید شرکت گاز استان تهران که به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان در دست ساخت است، گفت: هر نوع خدمتی که از سوی کارکنان تلاشگر شرکت ملی گاز ایران برای مردم انجام شود، بی‌شک نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه خواهد داشت.
وی درباره مقدار شبکه شهری و روستایی و مقاوم‌سازی تأسیسات و ابنیه گاز اظهار داشت: ما بیش از ۴۱۷ هزار کیلومتر شبکه شهری و روستایی داریم که این آمار به نوبه خود بسیار عظیم است و در همین زمینه، در بخش مقاوم‌سازی شبکه‌ها نیز، کارهای بسیار مهمی انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آنها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.

چگنی مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و بهینه‌سازی را جزو سیاست‌های محوری این شرکت دانست و تصریح کرد: هوشمندسازی در شرکت ملی گاز ایران با سرعت بالایی در حال انجام است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی افزود: در بخش مقاوم‌سازی تأسیسات و بهینه‌سازی مصرف گاز نیز اقدام‌هایی در حال انجام است، خوشبختانه شرکت گاز استان تهران در بخش مقاوم‌سازی، نسبت به دیگر شرکت‌های گاز استانی پیشرو است و انتظار داریم این شرکت تجربه‌هایش در این بخش را با دیگر شرکت‌های گاز استانی به اشتراک گذارد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید