احتمال انتقال طارمی به فنرباغچه

0
167

خبرنگار ترکیه ای از احتمال انتقال ستاره ایرانی پورتو به فنرباغچه و توانایی این بازیکن برای کسب عنوان آقای سوپر لیگ این کشور صحبت کرد.

به گزارش مشتلق از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در رسانه‌های ترکیه به سوژه داغی تبدیل شده که در رادار باشگاه فنرباغچه قرار دارد.

در همین رابطه کریم کورکماز خبرنگار رادیو گل در تحلیل احتمال انتقال مهدی طارمی به فنرباغچه این طور گفت: به نظرم انتقال مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به فنرباغچه کم است. ولی اگر این انتقال انجام شود طارمی آقای گل جدید سوپر لیگ ترکیه می‌شود.

باشگاه پورتو برای انتقال طارمی به فنرباغچه خواهان دریافت مبلغ ۲۰ میلیون یورو شده است. این مبلغ نجومی برای جذب ستاره ۳۰ ساله ایرانی توسط سران باشگاه ترکیه ای شوکی بزرگ بوده است.

رسانه‌های ترکیه از رایزنی مدیران باشگاه فنرباغچه برای کم کردن مبلغ فروش طارمی خبر داده بودند ولی سران باشگاه پورتو حاضر به فروش ستاره ایرانی خود به کمتر از این مبلغ نیستند.

طارمی فصلی رویایی را به همراه پورتو پشت سرگذاشته و موفق به قهرمانی در لیگ و جام حذفی شده است. ستاره ایرانی ۲۶ گل برای پورتو به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد.

البته فنرباغچه تنها مشتری طارمی در نقل و انتقالات تابستانی به شمار نمی آید بلکه پنج باشگاه اروپایی دیگر به دنبال جذب مهاجم ملی پوش کشورمان هستند.

 

۲۵۸ ۲۵۸

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید