افزایش ارزش واقعی سهام عدالت

0
382

ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نمادهای مربوطه نسبت به هفته قبل افزایشی شده و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه حدود ۵۰۰ هزار تومان تا بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش «مشتلق» به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

بر این اساس ارزش واقعی این سهام تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می شود. برای مثال هفته گذشته ارزش واقعی سهام با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومان، به زیر ۱۰ میلیون تومان رسیده بود. بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، در روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته قبل به ترتیب ۱۸ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ۱۸ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان، ۱۸ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان نیز در روز شنبه هفته گذشته (چهارم بهمن ماه) ۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در روز دو شنبه ۱۰ میلیون تومان، در روز سه شنبه ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان بود و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان نیز در از چهارم تا هشتم بهمن ماه نیز به ترتیب ۸ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس و با توجه به روند صعودی بورس در روز گذشته، ارزش سهام عدالت نیز افزایشی بود و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان به ۱۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که سهامداران شخصا امکان معامله سهام خود را ندارند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید