بازی پرسپولیس – ذوب آهن لغو شد

0
548

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی که قرار بود امروز در استادیوم آزادی برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش  مشتلق، بعد از لغو دیدار هفته گذشته پرسپولیس، یحیی گل محمدی امیدوار بود تیمش را با انجام دیدار مقابل ذوب آهن با آمادگی فنی لازم برای جدال با فینالیست منطقه شرق در دوحه آماده کند اما دقایقی پیش به اعضای دو تیم اعلام شد که جدال پرسپولیس و ذوب آهن لغو شده است.

اعضای پرسپولیس بعد از انجام آخرین تست با اعلام نتایج منفی برای ویروس کرونا مواجه شده بودند تا با خیالی آسوده مهیای جدال با ذوب آهن شوند.

اما حضور چند بازیکن کرونایی در اردوی ذوب آهن و نتایج آخرین تست این تیم باعث شد تا این بازی در فاصله ساعاتی مانده به تقابل دو تیم لغو شود.

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی هفته گذشته جدال خود را مقابل شهرخودرو به انجام رساند که پیش از این بازی تست چند بازیکن تیم مثبت اعلام شده و از همراهی تیم محروم شدند. در ادامه بعد از شروع تمرینات این تیم در هفته پیش از دیدار با پرسپولیس چند بازیکن مبتلای تیم با انجام تست مجدد و پاسخ منفی آن به تمرینات بازگشتند که در اتفاقی عجیب در تست پیش از بازی بار دیگر نتایج آن مثبت شد و شوک بزرگی به اردوی سبزپوشان اصفهانی وارد کرد. اکنون با اعلام مسوولان این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

مشکل بزرگ برای یحیی گل محمدی اینجاست که تیمش بعد از انجام دیدار مقابل شهرخودرو دیگر نتوانسته دیداری برگزار کند و با لغو دو بازی مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان شرایط دور از بازی بزرگ‌ترین چالش برای کادرفنی این تیم در جدال فینال آسیا خواهد بود.

با توجه به برگزاری دیدارهای لیگ برتر و خطرات ابتلا به کرونا این تیم قصد ندارد دیداری تدارکاتی پیش از اعزام به دوحه نیز در دستور کار قرار دهد و فردا با انجام ریکاوری و دنبال کردن شرایط قرنطینه و اردویی، آماده سفر به قطر و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید