رفع تصرف۱۰هکتار از اراضی منطقه آزاد چابهار

0
476

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: حدود ۱۰ هکتار از زمین‌های این منطقه در قسمت شرقی پیکره پنجم خارج از محدوده مصوب روستای تیس رفع تصرف شد.

به گزارش مشتلق، زینب بردستانی  در گفت وگو با ایرنا گفت: این تصرفات غیرمجاز که با ایجاد بنا پی‌کنی و دیوارکشی انجام شده بود با حکم مقام قضائی تخریب، رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد.

وی افزود: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به اراضی دولتی جرم است و با حکم قضایی با متصرفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی بیان کرد: پلیس ساختمان و حفاظت از اراضی منطقه آزاد بصورت شبانه‌روزی و در جهت حفظ و صیانت از اراضی ملی با گشت‌زنی‌های مداوم با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد خواهد کرد.

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد چابهار از اهالی روستای تیس درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی دولتی، ساخت و سازهای غیرمجاز، احتمال معامله این اراضی، معرفی مصالح فروشی های فعال در صورت احراز رابطه همکاری در تصرف اراضی از طریق تأمین مصالح، ادوات و خودروهای سنگین در حال ارتکاب جرم و همکاری با متصرفین مراتب را به شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۵۴۶۸ (دفتر پلیس ساختمان) اطلاع دهند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید