مخالفت استاندار تهران با شام لاکچری

0
1690

استاندار تهران مراسم صرف شام و تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفر‌های نوروزی در یک هتل پنج ستاره پایتخت را لغو کرد.

به گزارش مشتلق به نقل از فارس، مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران چندی پیش پیشنهاد برگزاری مراسم صرف شام و تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفر‌های نوروزی در هتل پنج ستاره استقلال پایتخت را برای به استاندار می‌دهد.

استاندار تهران در پاسخ به این پیشنهاد این‌گونه پاسخ می‌دهد: “با توجه به شرایط اقتصادی کشور دلیلی برای برگزاری مراسم تجلیل آن‌هم در یک مکان اشرافی و گران‌قیمت وجود ندارد”.

محسنی بند‌پی می‌گوید: تمام مسؤولان وظیفه ذاتی و سازمانی خود را در ستاد سفر‌های نوروزی انجام داده‌اند و این اقدامات در ستاد سفر‌های نوروزی و حتی ستاد مدیریت بحران استان تهران وظیفه چارچوبی و سازمانی تعریف‌شده است و بنده نیازی به تجلیل ندیدم.

وی اظهار داشت: برای اینکه نقاط آسیب و قوت خود را در این ستاد‌ها بررسی کنیم اعلام کردیم مراسمی را در مکانی معمولی و اداری بدون صرف شام برگزار و نظرات به سمع و نظر مسؤولان برسد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: متأسفانه این اقدامات در استانداری تهران مرسوم شده بود که امیدوارم در دوره بنده این‌گونه فعالیت‌های غیرمتعارف و هزینه‌کرد‌های نامعقول از بیت‌المال را شاهد نباشیم.

روز گذشته انتشار سندی با سربرگ وزارت کشور در فضای مجازی خبرساز شده بود که محسنی بندپی از برخورد قاطع با هرگونه هزینه کرد غیرمتعارف در حوزه استانداری تهران برخورد جدی می‌کنیم.

اسفند‌ماه ۹۷ نیز احمد تواهن معاون عمرانی استانداری تهران پس از شرکت پرهزینه و حاشیه ۸ شهرداری استان تهران در نمایشگاه شهر ایده آل در استان هرمزگان به‌محض بازگشت از بندرعباس برکنار شد.

در نمایشگاه شهر ایده‌آل عوامل استان تهران ۴ شب در هتل ۵ ستاره اسکان داشتند و تمامی هزینه‌ها توسط شهرداری‌ها تقبل شده بود.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید