بازیکنانم قهرمان هستند

0
455

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش به دلیل غیبت چند بازیکن جوان شده و تجربه کافی برای قهرمان شدن را نداشت گفت: بازیکنانم قهرمانان من هستند و به آنها افتخار می‌کنم.

به گزارش مشتلق، برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: خیلی افتخار می کنم به بازیکنانم که قهرمانان من هستند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس از نظر من برنده‌اند. خیلی خوشحالم و افتخار می کنم به جوی که در استادیوم حاکم بود. اتمسفری زیبا که هوادارانمان یکبار دیگر نشان دادند در دنیا بهترین هستند.

برانکو درباره ناکامی پرسپولیس در رسیدن به جام اظهار داشت: متاسفانه ناکام ماندیم. وظیفه خودم می دانم به کاشیما تبریک بگویم. یک بار دیگر می گویم خیلی افتخار می‌کنم چون هرگز چنین فینالی در آسیا با چنین جوی برگزار نشده بود. نشان دادیم در ایران چطور فوتبال بازی می شود. هوادارانمان کاملا ورزشی و جوانمردانه برخورد کردند.

وی افزود: از آقای گرشاسبی و سایر مدیران تشکر می کنم. همچنین از تمام عوامل باید سپاسگزار باشم. البته بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان خیلی ساده نیست که بخواهیم شرایط را برگردانیم. اما انتظار دارم همین بازی انگیزه مضاعفی باشد برای ادامه بهتر در لیگ و بقیه بازی‌ها.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید